torsdag 17. september 2009

Unnskyld uttrykket, men FY FAEN!!

Jeg hadde en lite hyggelig opplevelse onsdagskveld.
Jeg skulle ned og stelle meg for kvelden, og slenger en jakke som lå på gulvet rundt skuldrene mine.
Jeg aner ingenting om hva som har krypi opp i jakka mi.
Jeg snur meg rundt for å se meg i speilet..
Midt i ansiktet, på vei opp mot munnen ser jeg en kjempeedderkopp!!!
Og her snakker jeg om en sånn med ordentlige bein og stor kropp!
Hadde jeg satt den på en femmer, hadde beina gått utenfor =O
Jeg rekker ikke å reagere på noe annen måte før jeg får børstet den bort.
I et hundredels sekund tenker jeg "jøss, dette taklet jeg bra!"
Men der jeg står med hode bøyd ned og børster meg i ansiktet, ser jeg at den henger fast i håret bare få centimeter fra øynene.
Jeg får toltalt panikk!! Skriker. Hopper. Fekter. Hylgråter.
Lasse sto bare i sjokk og så på, før han kunne roe meg ned med at edderkoppen lå på gulvet og at han skulle ta den.
Ååå, så flau jeg ble!!
Makan til anfall tror jeg det er få av dere som har sett.
Lasse måtte jo ha trodd jeg var syk i hode, stakkar.
Men heldigvis la han bare armene sine rundt meg, og fikk meg til å roe meg ned.
Min HELT <3

1 kommentarer:

Sandra sa...

Ååå... Jeg synes SÅ synd på deg. HELDIGVIS er det lenge siden jeg har opplevd det der, men jeg synes det kommer igjen med gjevne mellomrom, de dumme krypa som sitter ett eller annet forferdelig sted på kroppen, og ikke vil bort!

Jeg vil fortelle deg om en sånn hendelse hos meg og:
Jeg og min venninne lå å skravlet i gresset hjemme hos henne. Vi var vell 12-13 år, og pyntet oss for den minste ting vi gjorde.
Plutselig kjenner jeg noe under armen min, i armhulen, og titter nedi genseren, og DER ser jeg en EDDERKOPP!!!

Jeg fikk helt panikk, slang av meg alle klærne på overkroppen og hylskreik der jeg løp rundt...
Og tror du ikke selvfølgelig at hennes pappa kommer kjørende akkurat da, å glor og lurer på hva "F***" jeg driver med!?! Haha..
Da var jeg flau da!

Snill helt du har! <3

Related Posts with Thumbnails