tirsdag 15. september 2009

Ååå, jeg gleder meg så fælt!!


For i morgen kommer min fantastiske, Dina <3
Jeg har ikke sett henne siden juli, og trodde ikke jeg skulle få se henne igjen før i november.
Men jammen meg så dukker hun plutselig opp :)
Det er få som får meg til å føle meg så bra på alle mulige måter som Dina!!
Hun er en som tør å være seg selv.
Tør å fortelle hva hun føler og tenker.
Tør å by på hele seg selv.
Og ikke minst klarer å få andre til å gjøre akkurat det samme.
Til tross for at jeg er 3 år eldre en Dina, er dette en jente jeg virkelig ser opp til.
Ei jente med sterke meninger, pågangsmot og gode verdier :)
Rett og slett ei jente det er umulig å ikke bli glad i <3

1 kommentarer:

Dina sa...

Vakre frøken <3

Nå ble jeg veldig rørt, her tenkte jeg at jeg skulle lese litt om dagen din for å holde meg oppdatert, men hva venter meg? Mange setninger med komplimenter til meg fra deg :) Nå gleder jeg meg bare enda mer til å se deg i morgen, det kiler litt i magen ;)

Du er et av mine yndlingsmennesker her i verden, du gjør virkelig livet bedre for andre <3

Related Posts with Thumbnails