tirsdag 29. september 2009

Så var det kveld..-igjen!

Endelig tid for å sette seg, og utenfor stuevinduet skinner månen i andedammen.
Bilde her er bare lånt fra en annen nettside siden jeg ikke orker å gå ut for å knipse.
Selv om jeg egentlig burde.
Vi har jo en helt fantatastisk natur her, og andedammen er liksom kronen på verket.
Men nå.. Nå skal jeg bare sitte her en halvtimes tid og gjøre minst mulig, før jeg skal ned og ta en kveldsdusj med min kjære før senga roper!
Dagene har gått litt i ett med besøk av onkel Hasse og fetter Kim i går, jobb og middag hos bestemoren til Lasse i dag.
Også kommer alle småtingene i mellom da.
I morgen er det trening kl.06:30 før jeg skal på jobb, og jeg GLEDER meg!! :)

Sov godt alle bloggere og snokere ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails