onsdag 30. september 2009

Dagen i dag

Dagen i dag startet med en deilig treningsøkt kl.06:30.
Det er kjipt å stå opp grytidlig for å skrape is av bilen, men det er virkelig verdt det!
Etter en treningsøkt på morgenen er jeg full av energi resten av dagen og alt møtes med et smil :)




Energi og et stort smil trenger jeg nemlig for å gi barna i barnehagen en strålende flott dag :)
Siden det er høstferie har vi litt færre barn, og vi hadde mulighet til å ta med alle på stor avdeling på skogtur.
Vi har vært ute i sola og utforsket skogen i hele dag, og grillet pølser på bålet.
Herlig!!



Når jeg kom hjem fra jobb ventet denne skjønnheten på meg :)
Han liker seg godt i vinduskarmen hvor det er flott utsikt, mange fine fluer og deilig solvarme.



Lasse skal bo på Galterud frem til fredag for å passe Rufus, så i kveld har vi bare kost oss på sofan.
Jeg har kost meg med sjokoladekake, og lillepus har fått smeltet is :) Mmm..



Lillepus <3>



Vi har liggi på sofan i snart 3 timer (!!!!) og bare kost sammen :)
Han ruller rundt i begeistring og har absolut ikke noe imot at jeg koser på magen eller på potene.
Men det er tydelig at det er en som vil ha mer oppmerksomhet, for han sitter og dytter forrpotene sine på tastaturet og ser på meg.
Det er nesten så jeg kan høre han si "hallo!! Se meg da!!".
Men nå skal jeg hoppe i dusjen, ta med meg pus og legge meg på puta til Lasse for å drømme søte drømmer <3>

1 kommentarer:

Unknown sa...

Nyyyydelig pus:)

Related Posts with Thumbnails