lørdag 12. september 2009

Et forferdelig mareritt

Igjen har jeg hatt den samme vonde drømmen.
Innholdet er aldri likt, men utfallet er alltid det samme.
Marerittet som forfølger meg og dukker opp med jevne mellomrom.
Lasse forlater meg (...)
Jeg våknet midt på natta, vekker Lasse og jeg gråt som utrøstelig barn.
Det føltes så ekte og vondt.
Han holdt godt rundt meg, strøyk meg på ryggen og forsikret seg om at han har absolut ingen planer om å gå fra meg.
Han lå våken og passet på til jeg sovnet igjen. Min fantastiske prins <3
Jeg forstår bare ikke hvorfor disse drømmene stadig dukker opp.
Det er jo ikke noe jeg bekymrer meg for i våken tilstand.
Vi har det jo så utrolig bra sammen!
Men likevel drømmer jeg at han går fra meg til fordel for en annen jente. Helt utrykksløs i ansiktet, og er ikke interessert i å prate med meg.
Som regel er alt bra når jeg våkner igjen, men i natt ble det alt for mye følelser.
Men det er jo en utrolig god trøst at det bare er drømmer og det ikke grunner fra hendelser i våken tilstand.
Er det noen av dere som har mareritt som stadig gjentar seg?
Kanskje noen sliter med marerittene som innhentet meg før jeg ble sammen med Lasse..?
Da kom jeg ALLTID for seint til noe eller prøvde å flykte fra noe. Hveeer eneste drøm!!
Har du lignende opplevelser?
Nå befinner jeg meg på biblioteket i Drammen og skal melde meg opp til eksamen som er i november. Også blir jeg vel pent nødt til å lese litt også.
Fikk tatt et snikbilde av meg selv med webcam her jeg sitter...

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hei!
Akkurat sånn type mareritt hadde jeg også en stund. Peter forlot meg til fordel for en annen, og så bare på meg med et uttryksløst annsikt.

Heldigvis er det bare drømmer, men det virker så virkelig- sånn er jeg selv også- og jeg bærer det med meg i tankene i timene etter jeg våkner. Pyton!

Hos meg har det gått over. Men hva med å google drømmetolkning?

Jeg har tro på at det kommer av en grunn.. Skal google litt jeg og, sier ifra hvis jeg finner noe...

Hege sa...

Jeg drømte faktisk at Bjørnar gikk fra meg i natt også.. Jeg var lys våken i dag tidlig klokken halv syv, krøp tett inntil han i senga og måtte forsikre meg om at vi skulle være kjærester fortsatt...
Vi får slå oss til ro med det bare er i un drøm, og forhåpentligvis ikke kommer til å skje i virkeligheten.

Line! sa...

Ekkel drøm da..
Jeg har aldri sånne mareritt, men alltid det samme med at noen "jakter på meg". Våkner opp helt svett og stressa!
Også drømmer jeg mye om insekter, som jeg er livredd for =/
Drømmer er rare... og spennende!
Ps. Fint bilde!!

Related Posts with Thumbnails