søndag 13. september 2009

En goood morgen :)

Ingenting kan gjøre en dag bedre enn en god morgen :)
I dag sov jeg til jeg våknet av meg selv. Helt uthvilt!
Jeg åpner øynene og ser rett på gutten som enda får det til å kile i magen min.
Han har armen rundt meg, og gir meg et smil :)

Det er godt og varmt når jeg står opp for Lasse fyrte opp i peisen kvelden i forveien. At jeg er varm er et must for at jeg skal få en bra start på dagen. Jeg steller meg, tar på meg den mykeste genseren jeg har, loffer på meg tøfflene mine og tusler opp. Jeg lager meg en skål med cottage cheese, valnøtter og kanel. En perfekt frokost som gjør meg akkurat passe mett på en behagelig måte og gir meg masse god energi. Det er søndag og jeg føler meg fremdeles ikke klar til å gå ut. Så jeg kryper opp i sofan, finner frem det mykeste pleddet jeg har og tenner et duftlys som gir en diskré lukt av friske villroser.
Jeg nyter en kopp kaffe av grønn kaffebønne, ett par ruter med mørk sjokolade og setter på kanal FEM. Det er så godt med en god morgen og litt Jeanette-tid. Jeg føler meg avslappet, tilfreds og klar for alle dagens hendelser.

Jeg håper dere der ute også fikk en fin start på dagen, og vil nyte resten av dagen ved å gjøre akkurat det du selv vil ;)

(noen som vet hvorfor det blir et avsnitt når jeg taster enter? Nå måtte jeg skrive alt i hele linjer som dere ser..)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails