mandag 2. februar 2009

Ypsilon Fashion Event


På lørdag var mamma og jeg i Drammens Teater, med ETT formål.
Vi skulle la oss inspirere av brude showet :)
Det var en fin opplevelse å få med seg, men jeg må innrømme at "eventet" ikke sto helt til forventningene.
Det var mange "stands", hvor vi fikk mye nyttige brosjyrer, smaksprøver og gavekort på spabehandlinger.
Det var det aller beste.
Så nå har jeg er stor papirbag full av blader og brosjyrer jeg kan kose meg med under planleggingen av bryllupet :)
Men showet var så som så..
Geir Bie (kjent for blant annet som dommer i Grease) var konferansier, og gjorde en minder bra jobb.
Han pratet alt for mye laaangt utenom temaene, hadde tørre vitser og ble rett og slett slitsom.
Modellene var amatører, og gjorde en jobb deretter.
På toppen av det hele var klærne noe kjedelige.
Og når slutten nærmet seg, kom endelig høydepunktet; Brudeshowet!
Og det eneste positive jeg kan si om det, var vel at Kathrine Sørland selv viste frem noen av kjolene fra Agape.
For det første så dundret det i vei med heeelt feil musikk.
Og modellene var så kjappe med å løpe over gulvet, at man knapt kunne få med seg at kjolene var hvite.
Og jammen var det ikke mange kjolene heller.
Så som dere sikkert skjønner, så gikk vi ut noe skuffet.
Men likvel var det veldig koselig å gjøre noe hyggelig sammen med mamma.
Og jeg gleder meg ihvertfall å se igjennom alt jeg fikk med meg hjem :)

På vei ut fikk vi en nydelig rose.

Ytterst er den nesten limegrønn, og innerst er den ferskenrosa.

Det fikk meg jammen til å glemme skuffelsen for et øyeblikk..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails