onsdag 4. februar 2009

Dream Sushi


I går (tirsdag) fikk jeg smake sushi for aller første gang!
Tone og jeg stakk innom Dream Sushi i Drammen, og bestillte litt av hvert på deling.
Tone hadde heldigvis litt mer erfaring enn meg, og plukket ut noe vi begge kunne like.
Vi endte opp med 14 sushi av laks, kveite, scampi, tunfisk, kamskjell.
10 tempura futo maki.
8 lakse maki og 8 spicy tuna maki.
Vi tok med maten hjem til Tone hvor jeg var mer enn klar for å teste ut smaksløkene.
Siden jeg til enhver tid var litt usikker på hva jeg puttet i meg, er det vanskelig å si hva jeg likte best.
Godt, det var det. Men jeg ble fort mett på smaken.
Det var trossalt MYE nye smaker for meg.
Men jeg kjente at allerede i dag at jeg hadde lyst på mer.
Kanskje Tone og jeg har funnet en ting sammen som vi kan kose oss med fremover.
Hva er vel bedre en jenteprat over god mat eller en flaske vin? :)
laske rødvin? :)

3 kommentarer:

Marita sa...

Ahh! Sushi er sinnsykt godt :)
Og der dere kjøpte maten er de kjempeflinke! Vi pleier å kjøpe derfra vi også, namme-nam!

Anonym sa...

Nå har vi nok funnet ting(ene)! Sushi og rødvin:)

Jeanette.. sa...

Mmm.. Jeg kjenner jeg er klar for meg sushi!!

Related Posts with Thumbnails