lørdag 7. februar 2009

Aua :(

Har så fryktelig vondt i magen i dag!!
Våknet med vondt i magen.
Dro på jobb med vondt i magen.
Dro hjem tidligere på grunn av vondt i magen.
Har liggi på sofan hele kvelden med vondt i magen.
Har forsatt vondt i magen :(

Det kniper helt jævli innemellom, og da må jeg bare krølle meg sammen.
Noe av det verste er vel at jeg klarer ikke å lokalisere akkurat hvor i magen smertene kommer ifra.
Håper det er over til i morgen, for jeg blir trassen, teit og kjedelig når jeg ikke har det bra.
Uff...

3 kommentarer:

FødtMedEnPilleiPanna ;) sa...

God bedring!

Ville bare si at jeg har skrevet noe til deg under kakefat!

Line! sa...

Kanskje du driver å føder?! ;)

Jeanette.. sa...

Kom visst ikke noe unge, Line ;P
Gikk over etter noen dager :)

Related Posts with Thumbnails