søndag 28. desember 2008

Søte, søte Lasse

Jeg er så utrolig lei i dag!!
Sånn blir man av dager man ikke gjør noe.
Jeg trodde det skulle bli helt fantastisk å ikke gjøre noe, men det viste seg å bli tvert i mot.
Jeg er tiltaksløs og grinete, og har byttet mellom å sitte forran pc`n og tv``n i hele dag.
Lasse derimot har vært på Elixia og trent, og vært ute med en kompis.
I godt humør kommer han hjem til ei bitter jente som bare vil furte.
Men Lasse er ikke som gutter flest..
Han skygger ikke banen og lar meg furte og klage i fred.
Han legger seg heller oppå meg og gjør teite ting som tvinger meg til å smile.
Selv om jeg egentlig har mest lyst til å gråte.
Jeg vil så gjerne gjøre noe, men er så grinete at ingenting er årleit.
Så Lasse prøver å hjelpe meg..

Skal vi se på Peter Pan som jeg har mast om så lenge? -Nei!
Skal vi ha putekrig? -Nei!
Skal vi gå en tur? -Nei!
Ringe en venn? -Nei!
Spille et spill? -Nei!
"Leke" hangman? -Nei!
Se om det går noe på tv? -Nei!
Lasse kan fortsette i det lange løp, enda jeg forsetter å være like negativ.
Stakkars gutt, han er sammen med litt av en utfordring.
Jeg tror jeg skal la han være i fred i kveld, og heller gjøre noe hyggelig for han i morgen.
Det fortjener han virkelig <3

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails