mandag 29. desember 2008

Argh..!!

Nå har jeg klart å kaste bort enda en dag!!
Uff :(
Planen var egentlig å dra på trening kl.18.
Men siden Lasse måtte jobbe overtid, så mistet jeg motivasjonen ved tanken på at jeg måtte ta buss.
For å unnskylde meg selv, så måtte jeg ihvertfall gjøre noe nyttig.
Så jeg tenkte jeg skulle ta en tur på Liertoppen for å titte litt på salget, og undersøke noe viktig med de nye spinningskoene (som jeg ikke klarer å forklare her).
Men da jeg kom ditt kl.18:10 hadde det stengt for 10min siden!!!
GRRRR...
Jeg var så sint at jeg freste!!
Nå hadde jeg gått glipp av både trening OG Liertoppen :(
De 4 lange årene jeg jobbet der, var det aldri snakk om å stenge så mye som en time før den opprinnelige tiden i romjula.
Men NÅ er det greit!! #%!!+&#*

Enda godt at Eline kommer en tur i kveld :)
Vi skal planlegge nyttårsaften til siste detalj, så det blir nok koselig.
Og i morgen skal jeg møte Dina kl.11, så da blir det heldigvis ikke noe sjans til å kaste bort dagen :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, endelig ble jeg nevnt i bloggen!!!!

Related Posts with Thumbnails