tirsdag 30. desember 2008

En dag fylt med sladder og kos :)

I dag har jeg lekt med Dina min <3
Hun er en av de mest fantastiske menneskene jeg vet om!!
I sommer ble det dessverre ikke tid til å treffes, så jeg tror ikke vi har sett hverandre siden påsken i fjor =O
Men Dina er en av de vennene jeg aldri mister,
uansett hvor lang tid det tar mellom hver gang vi møtes.
Ikke prates vi så ofte som jeg skulle ønske heller.
Men likevel er alt som før når vi først møtes.
Praten går like lett og latteren sitter løst.
Først var vi innom vinmonopolet og kjøpte litt mer alkohol enn noen oss har godt av.
Nyttårsaften er reddet!! Hehe..
Det var iiiiskaldt ute (for dere som ikke har vært ute i dag: -10 grader!), så vi kom oss fort inn på Pigen for å tine opp.
Her spiste vi god mat, og fikk i oss to-tre kopper kaffe.
Satt leeenge i sofan, forran peisen og pratet om alt mellom himmel og jord.
Ikke noe er for stort eller for lite å prate om :)
Videre var vi en liten tur innom Magasinet, og havnet til slutt på Gulskogen.
Det ble en lang, men fin dag full av latter, prat, prøving av klær :)



Du er så herlig med din pinlige ærlighet, din smittende latter, upåklagelige selvironi og med en selvinnsikt og styrke jeg beundrer mer enn noe annet. Jeg håper virkelig vi rekker å få mer tid sammen før du reiser til Trondheim, jenta mi :)

Hvis ikke så er det vel på høy tid at jeg kommer for å besøke deg snart igjen ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails