lørdag 19. september 2009

Så mye å fortelle, og så lite med tid :(

Det er så mye jeg skulle ha skrevet om, men tiden bar flyr fra meg.
Jeg får komme med en liten kort oppsummering nå..
Først og fremst så må jeg beklage at det ikke kom noen bilder i forje innlegg.
De får heller komme til uka når jeg kommer hjem igjen.
Lasse og jeg drar nemlig til Kiel i morgen :)

Videre må jeg jo nevne at vi kanskje får kattepus på torsdag :D
Muuulig det kanskje blir to, men det har vi ikke helt avgjort enda..

Jeg har også hatt en oppussing light i den ene halvdelen av stua i løpet av uka.
Bilder kommer ;)

Og jeg må jo ikke glemme å fortelle om forje ukes legebesøk.
Helt kort: Jeg var hos en ny fastlege, og var kjempenervøs.
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg ble superstressa!!
Hun målte høyt blodtrykk på meg, og jeg ble lettere satt ut.
Jeg syntes jo jeg var litt for ung og oppegående til det.
På ondag fikk jeg satt på en 24-timers blodtrykksmåler.
Det målte blodtrykket 3 ganger i timen.
Da sa det "pipp! Brrrrr..", også glemte den så hardt i armen at jeg nesten ble blå på hånda!!
Dette holdt til og med på natta!
Det ble lite søvn på oss den natta gitt.
Jeg var rimelig lei da jeg kom tilbake til legen dagen etter, men fikk en kjempenyhet!
Jeg hadde bare hatt "hvitfrakk syndrom".
Altså høyt blodtrykk fordi jeg var nervøs for legen :P

I dag har jeg jobbet hele dagen, og var i bursdagsfesten til Tone.
Søte, søte Tone!
Synd jeg ikke fikk tatt bilde av henne, for hun var så fin i kveld :)
Hun er forsovit alltid nydelig!!
Men det var en veldig koslig kveld, til tross for at det eldre ekteparet Lasse og Jeanette dro hjem før kl.00 :P

Men nå må jeg finne senga..
Må tidlig opp for å pakke i morgen.
Lover å ta bilder på turen, og komme sterkere tilbake mot slutten av helgen!!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails