fredag 25. september 2009

Over all forventning!!

Rett etter at jeg hadde skrevet innlegget om lillepus i går oppdaget jeg at han hadde funnet vannet og matskåla på egenhånd.
Han hadde til og med gjort fra seg i sandkassa :)
Da ble jeg imponert!
Kvelden gikk, han kom som sagt frem fra gjemmestedene, men vi fikk ikke nærme oss.
Da jeg hadde lagt meg (på stuegulvet) kom han snikene og la seg ved siden av meg, og lå der hele natta.
Jeg våknet innemellom av litt småpiping, men han sovnet igjen når jeg strøyk han over ryggen.
Hele formiddagen har vi liggi sammen i den midlertidige senga og kos og lekt.
Han føler seg veldig trygg sammen med meg så lenge vi ligger der.
Men så fort jeg reiser meg opp, går eller setter meg et annet sted blir han litt nervøs igjen.
Men sånn alt i alt er jeg kjempestolt over den modige pusen vår!! :)
På ettermiddagen i dag lå jeg og holdt rundt han i 2 timer for at han skulle slappe av og sove.
For så fort jeg trakk til meg hånda peip han.
Jeg kjenner at jeg virkelig har blitt glad i detta kreket allerede <3






På denne kjøkkenstolen har Lilo tilbragt et par timer i dag mens jeg har styra rundt på kjøkkenet.
Tror han koser seg der hvor ingen kan forstyrre han, men likevel kan følge med på meg :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails