tirsdag 22. september 2009

Oslo - Kiel

Som jeg har nevnt tidligere var årets bursdagsgave til Lasse fra meg en tur til Kiel .
Vi sto tidlig opp på søndag for å pakke, og båten gikk kl.14:00.
Vi har hatt 2 fantastiske dager, og vil anbefale alle å ta en tur!!
Turen var over all forventning :)
Lugaren var kjempeflott til tross for størrelsen.
Alle de ansatte hadde et glimt i øye, og var virkelig serviceinnstilte.
Alt var så reint, ryddig, nytt og pent.
Det var DEILIG mat.
Mye å oppleve.
En flott by.
Ja, rett og slett så perfekt som en Kiel-tur kan bli :)
Tror det kan bli kjedelig for dere å høre en detaljert avhandling av alt vi har gjort og opplevd, så legger heller ved noen bilder..


Lasse er trøtt, og slapper av med en øl i ventehallen.
1.prioritet: Les brosjyrer og bli kjent!
Koselig rom til å være så lite.
Det beste var tv`n og kjøleskapet ^^


Wiii.. Action i badeland!!

Vi hadde badeland for oss selv de første 20min., og kunne nyte roen :)
HERLIG!! Må jo bare legge ved den nydelige kråkeskrifta til Lasse.
Når jeg kom ut av badeland lå denne lappen til meg i resepsjonen.
Skal ikke mer til for å sjarmere meg :P


Litt vanskelig å ta bilde av folk som beveger seg så fort..
Men da vi satt i handlegata og tok en øl kom det plutselig to dansere, lysshow og musikk som nesten tok pusten fra oss.
Litt småinspirerte hoppet vi hånd i hånd nedover gangene resten av kvelden :)


Lasse har alltid ønsket seg en lussekofte =S
Noe jeg syntes passer best på hytta eller for de over 60.
Heldigvis fant han en litt mer moderne versjon, som jeg faktisk syntes var ganske stilig :)
God og varm, og klar for vinteren :)

I Kiel var det fortsatt sommer, så jeg tror denne karen ble litt i heiteste laget :P


Vi stoppet innom Starbuks Caffé hvor vi koste oss med en stor kopp Kaffe Americano og en deilig Tripple Chocolate CupCake.
Mmmm...


Videre ble det et par pils i sola, og det resulterer innemellom i noen merkerlige bekjentskaper :P


Jeg kjøpte også denne søte, lille boka.
Det skal være en reisedagbok.
Altså en dagbok når vi er på tur :)
Det er jo så mange små minner som lett blir glemt.


På vei hjem fikk vi med oss en kjempeshow.
Det var ikke lov til å ta bilder uder forestillingen, men det ble et før :)
Det var mye fengende musikk, og vi satt begge og veivet med armene og sang for full hals :D

Her er noen av tingene jeg kjøpte.
Tenkte jeg skulle vise frem alle kuppene, men Lasse syntes jeg var så teit som tok bilde av alt, så det fikk bli med dette.
Først ut er et Lacoste Parfyme sett.
Deiiiilig lukt!!
Jeg var så heldig å få med lotion og fuktighetskrem på kjøpet :)

Ett renserett som er gull verdt!!
Våkner du med en kvise i panna er den helt borte etter et par timer etter denne begahndlingen!!

Jeg har en lipgloss fra Dior jeg ELSKER, og tenkte en leppestift med litt mer farge ville være midt i blinken.
Meeen.. Selv om det var en "nude farge", syntes jeg den var litt for brun og tam.
Også spiste jeg den fort opp :P


Grattis med overstått, Tone!
Ble noen innkjøp av gaver til flere enn meg selv også..

Ble litt skuffet over Dior leppestiften, og kjøpte derfor et "plaster på såret". Enda en lipgloss jeg ELSKER!!
Sitter godt og ser neturlig ut.
Fargen er litt mer fersken enn på bildet.

Dette kuppet er ihvertfall verdt å fortelle om!!
Fleecegenserene fra Nordheim var satt ned fra 299,- til 100,-.
Lasse og jeg kjøpte hver vår men da vi skulle betale var den lagt feil inn på kassa.
Vi fikk dem for 50,- per stykk!!! :D


Her har vi enda et kupp!!
Tunga rett i munnen nå:
Vinen koster 165,- i Norge.
På båten koster den 99,-.
Det var tilbud med 4 for prisen av 3.
Jeg sparte dermed 350,- på å kjøpe 4 flasker :)
YNDLINGSVINEN MIN!!

1 kommentarer:

Dina sa...

Åh, så koselig det så ut! Blir glad av å se at dere koste dere :) og snakk om å slå på stortromma med shopping da frøken ;)

Jeg er veldig, veldig glad i deg!

Related Posts with Thumbnails