onsdag 18. februar 2009

InfulensaFaen!!

Jeg har ikke tid eller ork til å være syk!
Ikke NÅ!!
Har vært litt småforkjøla i det siste, og trodde det skulle bli med det.
Men neiiida..
Tirsdagsmorgen kl.05 våknet jeg av at jeg kaldsvettet og hadde SINNSYKT vondt i kroppen.
Det kjentes ut som om noen hadde kastet meg i asfalten fra 3.etg, og feberen hadde sneket seg inn på meg.
Jeg gjorde et forsøk på å pakke ferdig leiligheten, men måtte innse at slaget var tapt.
Baseluskene tok kontroll over kroppen min!!
Jeg gikk i svime, og hadde en hvilepuls på sikkert 100.
At man er pottetett i nesa og halverer oksygenopptaket gjør jo ikke akkurat saken noe bedre!!
I dag våknet jeg atter igjen med feber, men klarte å slepe meg av gårde til jobb.
Jeg kan jo ikke svikte helt, selv om jeg syntes fryktelig synd på meg selv.
For meg så veier det tyngre at det er viktig å være på jobb, enn at det er dumt å smitte en hel barnehage skjønner dere (...)!
Så jeg lot alt flyte i dag, og barna koste seg stort med å få gjøre akkurat hva de ønsket.
Men når klokken ble 13:30, så klarte jeg ikke mer.
Jeg måtte kaste inn håndkle, og atter en gang innse at slaget var tapt.
Nå ligger jeg hjemme og lurer på hvorfor min kjære ikke er hjemme og puser med meg til jeg blir frisk igjen..
Jeg må jo trossalt på jobb igjen i morgen ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring! Linket til siden din, og lånte et bilde av deg for å vise tilbehør til kakefatet ditt. Håper det var greit:)

Related Posts with Thumbnails