fredag 23. januar 2009

JIPPIIIIII :D

Jeg besto førerprøven med glans i dag!!!
Mens kjørelæreren min og jeg sitter og venter på sensor forteller han litt om dem.
Blant annet om ei eldre dame som er kjent som "strykejernet".
Midt i praten avbryter han og sier "oi, det ser visst ut som om det er hun du skal ha".
FLOTT!
Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde hvilepuls når jeg satt meg inn i bilen, men det gikk fort over.
Det startet dårlig med noen spørsmål om bremseveske og greier.
Kanskje det eneste jeg ikke kan noe om.
Turen gikk til mot Åssiden, innemellom noen gater, videre mot Kongsberg, rundt i Mjøndalen og hjem igjen.
Jeg var litt uheldig og møtte på mye trafikk, og værgudene hadde bestemt seg for snø.
Men heldigvis ga ikke det noe problemer.

ENDELIG ER JEG FRI OG UAVHENGIG!!

Lasse visste ikke at jeg hadde oppkjøring i dag, så jeg ville overraske han litt.
Han ville så gjerne ta en bursdagspils med en komips i Sandvika, men syntes det ble for vanskelig å komme seg frem og tilbake.
Så han bestemte seg for å bruke kvelden til å trene i stede.
Men jeg hadde andre planer!
Jeg satt en 6-pack med øl i kjøleskapet, og hang på det midlertidige førerkortet og en lapp hvor det sto "I kveld er det din tur til å ta noen øl, så skal jeg kjøre".
Og gjett om han ble overrasket og glad!!!
Så hele kvelden har gått med på å kjøre rundt i Sandvika og Drammen.
Det har vært en herlig dag, men jammen blir man trøtt av å kjøre i så mange timer.

Jeg får nesten ønske dere alle en god natt nå.
Jeg skal på jobb kl.10:30 i morgen.
Som jeg selvfølgelig skal kjøre til ;)

2 kommentarer:

Maritamor sa...

Gratulerer så mye Jeanette!!! :) Så flink du er! Tipper det føles ganske greit å endelig kunne være litt selvstendig på det området.

Du får kjøre forsiktig i dette drittværet vi har da:)

Stor klem!

Anonym sa...

Gratulerer masse=) KJøre forsiktig ja

Related Posts with Thumbnails