søndag 7. desember 2008

Årets pakkekalender

Jeg har jo helt glemt å fortelle om den fine pakkekalenderen jeg har fått i år!!
Lasse og jeg ble enige om å kjøpe 12 små pakker hver, så vi kunne åpne én annenhver dag.
Men på grunn av en liten misforståelse kom Lasse hjem med 24 gaver!!
Det er vel den hyggeligste misforståelsen jeg noen gang har vært borti.
Vi har hengt hver vår kalender over senga, så starter vi alltid dagen med en liten pakke før vi står opp :)
Det er sååå koselig når Lasse kryper over meg, plukker ned en liten pakke og stikker den under dyna før jeg har klart å åpne øynene.
Til nå har jeg blant annet fått et frokost-på-senga-gavekort, en leppepomade, et sitteunderlag, litt godis og en penn.
Dette er en ting jeg har veldig lyst til skal bli en tradisjon.
Jeg ser for meg hvordan våre fremtidige barn kommer tassende inn om morgen, klatrer opp i senga og koser seg med pakker :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails