torsdag 25. desember 2008

Julaften :)

Lille julaften fant vi frem den oppblåsbare dobbelmadrassen, og erstattet den med stuebordet.

Rett forran tv`n!
Den kvelden sovnet vi til en koselig julefilm :)
Jeg våknet tiiidlig neste morgen, som unger flest.
Lagde deilig frokost og satt på julemorgen på tv.
Og jeg er en av de som ikke syntes det er noe hyggelig med
fint vær på julaften, så hos oss var gardinene trukket for
hele dagen :P
Vi ble liggende i "senga" for å se på tv og kose oss med julestrømpene resten av dagen :)
Det er jo klart at jeg må ha med med meg Snikker Anderssen, Tre Nøtter Til Askepott, Reisen Til Julestjernen og Mikkes og Donalds Jul.
Og det tar noen timer det :P

Kl.16:00, og i siste liten, fikk vi levert pakker til mamma, mormor og pappa :)
Det slår aldri feil..
Jeg tror faktisk ikke det er mening man skal rekke alt før denne dagen.
Det er vel litt av sjarmen :)

Den store julekvelden tilbrakte vi hos foreldrene til Lasse på Egge.
Det ble en fin feiring, akkurat som jeg er vant med.
Ribbe, medisterkaker og pølser med tilbehør til middag kl.17.
Kaffe, kaker og pakker kl.20:00.
Jeg stooorkoste, og kunne ikke hatt det bedre!!
Og jeg må også legge til at jeg ble utrolig fornøyd med julegavene i år :)
Det kommer en takkeliste her etterhvert ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails