lørdag 6. desember 2008

Hurra for Aleksander!!


I går var det Aleksander sin tur til å bli feiret :)
Det ble en livlig kveld, med bra oppmøte.
Folk satt godt trøkt sammen på bøtter, og stemningen ble god av det intime miljøet. Hehe..
I løpet av kvelden ble det utloddet noen flotte strømper og strømpebukser.
Det skal sies at det var et stort flertall av gutter der. 4 jenter og 16-17 gutter kanskje?
Og gleden var sååå stor når Lasse og Kjetil var blant de heldige. Kanskje ikke fra min side.
For jeg skønte tidlig hva som måtte komme til å skje.
Åjoda! Gutta gikk inn på badet, dro bokser`n godt oppi rumpa og tredde på seg strømpebuksene.
Det var et nyyydelig syn når de kom trippende ut igjen, og gikk nedover "catwalken".
Aldri har jeg vært så stolt av gutten min! Haha..
Synd jeg ikke har noe bilde av det her, men det skal jeg nok få tak i :)
Resten av kvelden ble rimelig livlig, og etter en flaske rødvin, en dram fra Hege og et par shotter var jeg rimelig fin i farta.
Folket dro på byen, og da tok jeg turen ned en etg. og fant senga.
Sånn må man bare finne seg i når man er blakk :(

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails