tirsdag 2. desember 2008

Glattkjøring

I går var jeg på glattkjøring på Hoff, og det var sååå gøy!! :)
Føler vel egentlig at det ble mer lek enn lærdom.
Drømmen er nå å få leie banen privat, eller reise opp og ake på banene etter stengetid ;D

Men jeg må vel innrømme at jeg fikk litt kalde føtter også..
Ikke fordi det var masse snø og is der, men fordi jeg skjønte hvor vanskelig det kan være å handle riktig i forskjellige situasjoner.
Og siden jeg tar lappen nå i vinterhalvåret så blir jeg jo kastet rett ut på glatta med lite erfaring.
I tillegg er bilen jeg skal kjøre skummel på vinterføre.
Vi overtar Mercedesen til foreldrene til Lasse, og selv han som har hatt førerkortet i 5år og kjenner bilen godt mener den er en utfordring på vinterføre.

Så vi får se da..
Blir jeg en av de 50% som kjører ut første året man har lappen?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails