lørdag 27. desember 2008

2. juledag

Etter en flaske vin hos Aleksander 1.juledag, ble det seint før jeg kom i seng.
Og enda seinere før jeg sto opp 2.juledag.
Så mesteparten av dagen gikk med til å sove og rydde.

På kvelden fikk vi besøk av Eline, Aleksander, Bjørnar, Hege, Tone og Jarle.
Vi varmet opp med mimespillet til Alx, Body Language.
Det ble både både klatring i takrenner, knyting av knuter, tette doer m.m.
Utrolig morsomt spill jeg vil annbefale til de som tør å ta en utfordring ;)
Det gikk med noen liter vin og øl, og etter 6 timer med tullprat og sang så dro vi på byen.
Og byen er selvfølgelig Drammen :)
I utgangspunktet så er jeg ikke noe fan av Henriks, men det var her vi endte opp denne gangen.
Det var helt håpløst å komme inn andre steder.
Men vi danset, sang og drakk, og hadde det kjempegøy!!
Den hvite blusen min fikk atter en gang badet i rødvin, og jeg var fortsatt like fornøyd :)

Lasse, Aleksander, Tonje og jeg tok nattmaten på Snappy`s, før vi ble hentet og tok nachspielet hos Alx.

Jeg var klein på lørdagen, og var evig takknemlig for at jeg ikke begynte på jobb før kl.14!!
Bilder kommer ;)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails