onsdag 17. mars 2010

Oppskrift på en bra ettermiddag:
2 stk. gode venninner
3 par joggesko
3 store glass smoothie
3 kopper grønn te
Jeg var sliten og trøtt når jeg kom hjem fra jobb i dag, og kjente at blodsukkeret var på vei ned.
Senge ropte etter meg, og jeg var litt fristet til å avlyse dagens avtale.
Men jeg heiv i meg en brødskive, knøyt på meg joggeskoene og er kjempeglad for at jeg ble med Helene og Heidi ut :)
Vi gikk en tur på 1 1/2 time, og fikk trent både kondisjon og styrke.
Den siste bakken tæra godt på skinka ja!!
Vel hjemme hos meg blanda vi sammen en deilig smoothie av frosne jordbær, bringebær, banan og appelsin. Mmm..
Min store favoritt, og en super sunn belønning :)
Og jada, skravla gikk og vi trengte mer å kose oss med.
En nydelig kopp med grønn te ble en bra avsluttning på dagen.
Jeg er så utrolig glad for at jeg har mennesker som kan dra meg ut og gjøre meg i topphumør.
Jeg er heldig.
Jeg er lykkelig.
Jeg er veldig fornøyd!

Hjertlig hilsen

1 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå...så deilig

Related Posts with Thumbnails