søndag 21. februar 2010

I dag har jeg liggi våken i senga med Lasse og pus i 4 timer før vi sto opp!!
Siden vi glemte å montere den nye rullgardinen i går, våknet vi til solskinn inn vinduet i dag.
En herlig følelse å se sola skinne på den kalde, hvite snøen når jeg selv lå godt under dyna og visste at jeg kunne ligge så lenge jeg ville.
Nå sitter jeg og koser meg med nystekte rundstykker til frokost før jeg skal føre inn søknaden til barnevernet i Asker.
Vi ønsker å bli et besøkshjem, og er spent på om vi vil bli godkjent og hva som vil skje fremover.
Ønsker dere alle en fortryllende, flott dag ute i det nydelige været i dag.
Selv skal jeg jobbe fra kl.15 - 22. Min aller siste fastvakt på kinoen!!
Hjertlig hilsen



1 kommentarer:

Hege sa...

Hvordan har du lagd den fine signaturen som er på slutten av hvert innlegg.. Meg vil åsså ha ;)

Related Posts with Thumbnails