søndag 27. september 2009

I dag har jeg meldt meg ut av Elixia, og inn på Moov.
Moov er et kjempeflott treningssenter ved Union Brygge i Drammen som åpnet for et år siden.
Og kan ikke uttrykke hvor utrolig fornøyd jeg er!!
Her er noen av fordelene jeg kan glede meg over:
- 279,- i måneden som student
- 3 mnd. prøvetid uten binding
- 2 timer gratis parkering i parkeringshus
- Garderober som verner om privatlivet, ser ut som et spa, har spadusjer, steambadstue og tørrbadstue
- 2 massasjebad ute på en usjenert terrasse
- Øl og vin servering i resepsjonen
- Alt er nytt og fint
- Egen tv på treningsapparatene
- Alle har egen "nøkkel" som man setter i apparatene som viser deg programmet dit, hva du skal gjøre og fremgangen
- Stor og spennende timeplan
- Medlemsfordeler hos Synergi Helse, som tilbyr blant annet lege, psykolog, fysioterapeut o.l.
- Sykkelsal utstyrt med Activio systemet for pulsfokusert trening
Ja, det er så utrolig mye positivt med senteret at jeg ikke klarer å huske alt en gang.
Jeg gleder meg allerede til å trene i morgen tidlig :)
Ta en titt her om du er interessert ;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Det hørtes kjempeluksus ut. Må faktisk si jeg er en smule misunnelig.. Hadde det ikke vært for natur som må brukes og hunder som må trimmes, så hadde jeg meldt meg inn jeg og.. :-D
Kos deg i morgen!

Jeanette.. sa...

Så flink du er, Sandra!! :)
Jeg er dessverre ikke flink nok til å bruke naturen, så da må man trå til med andre tiltak ;P

Related Posts with Thumbnails